Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace zatěžovacího pracoviště pro elektrické pohony
Martinek, Jan ; Marada, Tomáš (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Prezentovaná práce se zabývá návrhem inovace zatěžovacího pracoviště pro elektrické pohony. Začíná všeobecným přehledem typů zatěžovacích pracovišť, jejich výrobců a způsobů měření při chodu naprázdno a při zatížení. Dalším bodem je rozbor zapojení současného pracoviště a analýza jeho rizik, poté následuje návrh inovace zapojení pracoviště, která je rozdělena na elektrickou a řídicí část, s využitím současného zatěžovacího stroje a jeho mechanických částí. Je vytvořeno schéma zapojení, řídicí část je zpracována programem Logosoft. Návrh je zhodnocen z pohledu bezpečnosti a upraven tak, aby splňoval platné normy.
Nové laboratorní úlohy pro předmět "Programovatelné automaty"
Chaňo, Patrik ; Zuth, Daniel (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a realizace nových úloh do předmětu “Programovatelné automaty“, zaměřené na logický modul LOGO! firmy Siemens. První část obsahuje teoretický úvod o programu LogoSoft! Comfort a přehled všech použitých blokových funkcí. Druhá část práce je věnována souboru řešených úloh, rozdělených podle použitých funkcí a obtížnosti.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Proposal of the Business Plan: E-shop in France.
Komenda, Zdeněk ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on a proposal of the business plan, which is based on establishing an e-shop in Lyon, France. Offered products are called ‘party products’, which consist in snacks, non-alcoholic and alcoholic drinks and party accessories. Individual orders are delivered within thirty minutes around Lyon after online payment or ordering by phone. The proposal of the business plan is based on collecting data and subsequent analyze of local market in Lyon. This work can be used by Czech citizens as a plan, how to establish a company within the European Union market. Apart from that, it covers also a graphic presentation of a company: a logotype, a business card, a correspondence and a visualisation of the index page of the e-shop.
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
Increase in the Company's Competitiveness
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis analyzes the problems about increase of the Kellys bicycles company's competitiveness. This company deals with constructing and selling bicycles. Theoretical part of the thesis includes professional terms about competitiveness and market. In the practical part I am dealing with company introduction, market analyse and analysation of company activities in the marketing place. Analytic part follows the practical part and offers possible solutions of raising the company's competitiveness by marketing and non-marketing activities.
Laboratorní úlohy v LOGO! Soft Comfort
Kalabusová, Kateřina ; Zuth, Daniel (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala návrhem nových laboratorních úloh ve vývojovém prostředí Siemens LOGO! Soft Comfort pro předměty jako jsou Automatizace a Programovatelné automaty.
Výroba loga na kapotu automobilu
Franěk, Tomáš ; Šlais, Miroslav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Bakalářská práce předkládá návrh technologie výroby loga. Součást je vyrobena z hliníkového plechu 42 4005 a celková výrobní série činí 100 000 ks/rok. Na základě variantního řešení byla navržena metoda kombinace ražení a tažení na konvenčním nástroji bez přidržovače. Nastroj je konstruován jako jedno operační pro upnutí do lisu LEN 25 C o jmenovité síle 250 kN. Pro toto konstrukční řešení byly provedeny výpočty a vytvořena výkresová dokumentace.
Vlastní značka papírenských výrobků
Hikadová, Kateřina ; Kopečková, Veronika (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala tvorbě vlastní papírenské značky s názvem Papíři. Jedná se o malé experimentální papírnictví, které vzniká jako alternativa k běžné papírenské produkci. Na poli knižní vazby se snažím o inovaci v různých typech knižní vazby. Aby se zachovala vysoká kvalita výrobků, jsou vyráběny částečně ručně v menším nákladu z kvalitních materiálů a jsou na nich užity moje vlastní knihvazačské postupy. Součástí bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu značky Papíři, návrh loga, webových stránek s internetovým obchodem, ukázky produktů a propagační kanály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.